Et donem les eines per millorar la teva estratègia de negoci turístic
a través del Cercle de Turisme. Encara no en formes part?

Pla de promoció 2019

Si ets membre del Cercle de turisme de la Diputació de Barcelona, aquí tens les diferents accions, formacions i participació a events i fires que són uns oportunitat de promoció per a la teva empresa i institució. T'hi esperem!

 

Accions de màrketing per als ens públics 2019 (descarrega't el pdf)

Accions de màrketing per als ens privats 2019 (descarrega't el pdf)

 

 

 

7a Jornada del Cercle de Turisme - 30 d'octubre de 2018

Ponències

La importància de les marques

  • Antonio Monerris Tormo, inspiring brand strategist en Brainventures

Com expliquem les comarques de Barcelona a la web i les xarxes socials? Bones pràctiques que creen destinació i comunitat

  • Olga Madrid, responsable de web i xarxes de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona
  • Esther Casas, community Bcnmoltmes Playbrand
  • Imma Jubert, comunicació i protocol Anoia Turisme
  • Carlota Creus, directora de màrqueting i comunicació del celler Abadal

Millennials, cap a un client més digitalitzat 

  • Clara Soler, consultora en màrqueting digital

Casaments, una oportunitat turística per a les comarques de Barcelona?

  • Susana García, responsable de turisme d’esdeveniments i reunions de l’Oficina de Promoció Turística -
  • Miquel Rodríguez, assessor de Wedding Media International

Revisem la reputació de la destinació. Estudi 2018

  • Rafael González, soci director de Vivential Value

 

Consulta el programa de la Jornada

 

 

Vídeos de la jornada

 

  • Benvinguda - 1a part

  • Pere Regull, alcalde de Vilafranca del Penedès
  • Xavier Lluch, president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès
  • Miquel Forns, vicepresident quart i president delegat de l’Àrea de
    Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació de Barcelona

 

  • Benvinguda - 2a part

  • Jornada conduïda per Marcel Gorgori
  • Francesc Vila, gerent de serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona

 

  • Presentació de resultats 2018 i pla d’accions 2019

  • Anna M. Sánchez, cap de l’Oficina de Promoció Turística de la Gerència
    de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona

 

  • La importància de les marques

  • Antonio Monerris Tormo, inspiring brand strategist en Brainventures

 

  • L’estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona

  • Angel Díaz, president d’Advanced Leisure Services
  • Jorge Moll, consulto d’Advanced Leisure Services

 

  • Com expliquem les comarques de Barcelona a la web i les xarxes socials?
    Bones pràctiques que creen destinació i comunitat

  • Olga Madrid, responsable de web i xarxes de la Gerència de
    Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona
  • Esther Casas, community Bcnmoltmes Playbrand
  • Imma Jubert, comunicació i protocol Anoia Turisme
  • Carlota Creus, directora de màrqueting i comunicació del celler Abadal

 

  • Taula rodona: Experiències en accions de promoció

  • Marta Ruiz, cap de la Secció de Promoció de Ajuntament de Mataró
  • Xavier Fèlix, director comercial Montanyà Hotel & Lodge
  • Jaume Mata, director general de Gramona
  • Imma Espel, directora de turisme de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà
  • Joan Anglí, gerent Termes Victòria

 

  • Conclusions i cloenda

  • Francesc Vila, gerent de la Gerència de Serveis de Turisme de la
    Diputació de Barcelona
  • Rosa Serra, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic
    Local de la Diputació de Barcelona
  • Octavi Bono, director general de Turisme de la Generalitat de Catalunya

 

  • Millennials, cap a un client més digitalitzat

  • Clara Soler, consultora en màrqueting digital

 

  • Casaments, una oportunitat turística per a lescomarques de Barcelona?

  • Susana García, responsable de turisme d’esdeveniments i reunions
    de l’Oficina de Promoció Turística
  • Miquel Rodríguez, assessor de Wedding Media International
  • Ariadna Camí, consultora de Wedding Media International

 

  • Revisem la reputació de la destinació. Estudi 2018

  • Rafael González, soci director de Vivential Value

 

  • Fem-ho diferent: Turisme per gent curiosa

  • Anna M. Sánchez, cap de l’Oficina de Promoció Turística
  • Josep Jové, director general d’Albet i Noya
  • Daniel Gutiérrez, responsable de comunicació i turisme de
    l’ajuntament d’Hostalets de Pierola
  • Ton Lloret, conservador del Museu Molí Paperer de Capellades