Et donem les eines per millorar la teva estratègia de negoci turístic
a través del Cercle de Turisme. Encara no en formes part?

7a Jornada del Cercle de Turisme - 30 d'octubre de 2018

Ponències

La importància de les marques

  • Antonio Monerris Tormo, inspiring brand strategist en Brainventures

Com expliquem les comarques de Barcelona a la web i les xarxes socials? Bones pràctiques que creen destinació i comunitat

  • Olga Madrid, responsable de web i xarxes de la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona
  • Esther Casas, community Bcnmoltmes Playbrand
  • Imma Jubert, comunicació i protocol Anoia Turisme
  • Carlota Creus, directora de màrqueting i comunicació del celler Abadal

Millennials, cap a un client més digitalitzat 

  • Clara Soler, consultora en màrqueting digital

Casaments, una oportunitat turística per a les comarques de Barcelona?

  • Susana García, responsable de turisme d’esdeveniments i reunions de l’Oficina de Promoció Turística -
  • Miquel Rodríguez, assessor de Wedding Media International

Revisem la reputació de la destinació. Estudi 2018

  • Rafael González, soci director de Vivential Value

 

Consulta el programa de la Jornada

 

 

Vídeos de la jornada

 

  • Benvinguda - 1a part

  • Pere Regull, alcalde de Vilafranca del Penedès
  • Xavier Lluch, president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès
  • Miquel Forns, vicepresident quart i president delegat de l’Àrea de
    Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació de Barcelona

 

  • Benvinguda - 2a part

  • Jornada conduïda per Marcel Gorgori
  • Francesc Vila, gerent de serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona

 

  • Presentació de resultats 2018 i pla d’accions 2019

  • Anna M. Sánchez, cap de l’Oficina de Promoció Turística de la Gerència
    de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona

 

  • La importància de les marques

  • Antonio Monerris Tormo, inspiring brand strategist en Brainventures

 

  • L’estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona

  • Angel Díaz, president d’Advanced Leisure Services
  • Jorge Moll, consulto d’Advanced Leisure Services

 

  • Com expliquem les comarques de Barcelona a la web i les xarxes socials?
    Bones pràctiques que creen destinació i comunitat

  • Olga Madrid, responsable de web i xarxes de la Gerència de
    Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona
  • Esther Casas, community Bcnmoltmes Playbrand
  • Imma Jubert, comunicació i protocol Anoia Turisme
  • Carlota Creus, directora de màrqueting i comunicació del celler Abadal

 

  • Taula rodona: Experiències en accions de promoció

  • Marta Ruiz, cap de la Secció de Promoció de Ajuntament de Mataró
  • Xavier Fèlix, director comercial Montanyà Hotel & Lodge
  • Jaume Mata, director general de Gramona
  • Imma Espel, directora de turisme de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà
  • Joan Anglí, gerent Termes Victòria

 

  • Conclusions i cloenda

  • Francesc Vila, gerent de la Gerència de Serveis de Turisme de la
    Diputació de Barcelona
  • Rosa Serra, coordinadora de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic
    Local de la Diputació de Barcelona
  • Octavi Bono, director general de Turisme de la Generalitat de Catalunya

 

  • Millennials, cap a un client més digitalitzat

  • Clara Soler, consultora en màrqueting digital

 

  • Casaments, una oportunitat turística per a lescomarques de Barcelona?

  • Susana García, responsable de turisme d’esdeveniments i reunions
    de l’Oficina de Promoció Turística
  • Miquel Rodríguez, assessor de Wedding Media International
  • Ariadna Camí, consultora de Wedding Media International

 

  • Revisem la reputació de la destinació. Estudi 2018

  • Rafael González, soci director de Vivential Value

 

  • Fem-ho diferent: Turisme per gent curiosa

  • Anna M. Sánchez, cap de l’Oficina de Promoció Turística
  • Josep Jové, director general d’Albet i Noya
  • Daniel Gutiérrez, responsable de comunicació i turisme de
    l’ajuntament d’Hostalets de Pierola
  • Ton Lloret, conservador del Museu Molí Paperer de Capellades