Recs de la Pujada Roja i Santa Clara
Itinerari lineal que recorre les partides de la Pujada Roja, Misser Mas, els Trullols i la Culla, una zona que combina espais agrícoles i urbanitzats.
L’itinerari comença al Pont de Ferro, molt a prop del lloc on el Torrent de Sant Ignasi travessava la carretera de Vic i ressegueix els recs particulars de la Pujada Roja per guanyar altura i arribar a la fàbrica dels Tovots. A partir d’aquest punt, seguim el ramal de Santa Clara fins al barri de la Sagrada Família.
Aquesta proposta forma part dels Ramals de la Séquia, activitats organitzades des del Parc de la Séquia, d’Acció Comunitària i Participació de l’Ajuntament de Manresa amb la col·laboració de la Federació d’Associacions de Veïns de Manresa i altres barris. Podeu veure aquí les altres activitats previstes.
Distància: 3,0 km, Durada: 2:00 h
Wann?
16/04/2025
De 10:00 a 12:00
Wo?
Pont de Ferro
Carrer Sant Joan d'en Coll cantonada avinguda Països Catalans
Manresa
Weitere Informationen
Parc de la Séquia
Tel. 938772231
Activitat gratuïta