15a edició. Nits de Música al Claustre
Les Nits de Música al Claustre celebren la seva 15a edició, amb tres vetllades úniques al Monestir de Sant Cugat, que ompliran de música les nits de juliol.
Aquest juliol, el Claustre del Monestir de Sant Cugat es torna a convertir en un escenari privilegiat per acollir una nova edició de les Nits de Música al Claustre. Del 4 al 17 de juliol, el cicle arriba amb tres propostes que conviden a viure la música des de sensibilitats molt diverses.
El prestigiós Quartet Gerhard inaugurarà la programació amb un diàleg musical entre Beethoven i Ravel; la Cobla Jovenívola de Sabadell celebrarà els seus 50 anys de trajectòria amb una selecció de peces emblemàtiques; i el cantautor menorquí Cris Juanico clourà el cicle presentant Rosa des vents, el seu nou treball inspirat en els paisatges i els vents de Menorca.
Quan?
04/07/2026 - 17/07/2026
21:30h
On?
Claustre del Monestir
Plaça de l’Om, 1
Sant Cugat del Vallès
Més informació
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Tel. 93 675 99 52
Activitat pagament

