Mercat de Nadal

El Mercat de Nadal a Vilanova del Vallès es celebrarà els dies de desembre 22 i 23 de 11:00 a 20:00h i 24 de desembre de 11:00 a 15:00h, a l’espai ubicat a l’entrada de la Biblioteca.

Mercat de Nadal al nucli urbà de Vilanova del Vallès, format per 10 parades de productes nadalencs, artesania i gastronomia local. De productes nadalencs, hi haurà 5 parades amb ornamentació, pessebres i figures artesanals. De gastronomia i producte de proximitat, hi haurà 3 parades amb productes artesans alimentaris típics de Nadal. 2 parades d'artesania amb peces úniques de bijuteries i tèxtil.

Quan?

22/12/2026 - 24/12/2026

On?

Biblioteca Municipal

Plaça Països Catalans, 4

Vilanova del Vallès

Més informació

Ajuntament de Vilanova del Vallès

Tel. 938459277

Activitat gratuïta

Web

Al mapa

AVÍS

Et recomanem que consultis les fonts oficials abans de desplaçar-te. Les condicions meteorològiques o el risc d'incendi poden comportar restriccions d'accés, modificacions o anul·lacions puntuals en algunes activitats. 

Què vols fer?