Nines que marquen tendència. “Fashion dolls”
Activitat de pagament (4 €) en el marc de l'exposició “Nines i moda”. Per a públic adult i amb inscripció prèvia. Places limitades. +info: inscripcions@cdmt.cat / 93 731 52 02.
El format de l'activitat, que anirà a càrrec de Mercè López, inclourà una explicació amb imatges i una presentació de peces en directe (nines i vestits) que no estan a l'exposició.
Quan pensem en nines visualitzem jocs amb infants però les nines també són una passió per a moltes persones adultes que gaudeixen de l’estètica de les nines maniquí i dels seus conjunts, sovint inspirats en èpoques passades. A finals del segle XX i principis del XXI, aquesta afició es va veure incrementada gràcies al sorgiment de noves empreses, al llançament d’aquest tipus de productes per part d’empreses com Mattel i al comerç a través d’Internet.
When?
10/07/2025
de 17:30 a 18:30 hores.
Where?
Centre de Documentació i Museu Tèxtil
Salmerón, 25.
TERRASSA
More information
Centre de Documentació i Museu Tèxtil
Tel. 937315202
Activitat pagament