Festival de Senderisme d'Osona a Tavèrnoles

Caminada contemplativa per connectar amb la natura i la bellesa de Savassona. Una experiència pausada per despertar els sentits, viure el paisatge amb plenitud i gaudir del moment present.


Escampa la Boira, el festival de senderisme de referència a Osona, celebra la seva quarta edició del 6 al 22 de novembre amb activitats que connecten natura, patrimoni i cultura local. Aquesta proposta ofereix una caminada contemplativa per Savassona, pensada per viure el paisatge amb calma i consciència. A través de l’observació i la percepció sensorial, descobrirem la riquesa natural, cultural i immaterial de l’entorn, afavorint la connexió amb la natura i el moment present. L’activitat inclou una infusió elaborada amb plantes del lloc. Ruta fàcil de 2 km i 10 m de desnivell, ideal per gaudir d’una experiència serena i transformadora. No recomanat a menors de 14 anys.

Quand ?

13/11/2026

09:00h- 13:00h

Où?

Caminada contemplativa al conjunt monumental de Savassona

Aparcament de Savassona i Sant Feliuet

Tavèrnoles

Plus d'infos

Osona Turisme

Tel. 938851715

Activitat pagament

Web

Sur la carte

AVÍS

Et recomanem que consultis les fonts oficials abans de desplaçar-te. Les condicions meteorològiques o el risc d'incendi poden comportar restriccions d'accés, modificacions o anul·lacions puntuals en algunes activitats. 

Que voulez-vous faire ?