Festa de la Poesia

Festa Poesía

La Festa de la Poesia torna un any més amb la seva 19a edició per fer un homenatge als poetes en tots els sentits culturals possibles.

Durant el cap de setmana que ve Sitges acollirà i elogiarà els poetes convidats des de la seva arribada davant la plaça de l’estació fent una cercavila fins a l’Ajuntament, amb pubilles, hereus, autoritats i música que faran omplir els carrers al seu pas. També podrem gaudir d’actes especials entre jocs, recitals, dinars, gralles, cabarets i moltes sorpreses. Una programació ideada per arribar i fer participar en tots els vilatans i visitants que vulguin.
Un homenatge a la llarga tradició literària de Sitges, que ja l'any 1918 rebia la visita de figures destacades de la literatura com Josep Carner.

Wann?

07/11/2026 - 08/11/2026

Wo?

Diversos espais

Sitges

Weitere Informationen

Festa de la Poesia

Activitat gratuïta

Web

Auf der Karte

AVÍS

Et recomanem que consultis les fonts oficials abans de desplaçar-te. Les condicions meteorològiques o el risc d'incendi poden comportar restriccions d'accés, modificacions o anul·lacions puntuals en algunes activitats. 

Was möchten Sie unternehmen?