Visita Premium al celler Cuscó Berga
Celler Cuscó Berga ubicat a les portes del Parc Natural del Garraf i únic Celler del Penedès construït sobre roca calcària natural del Massís del Garraf.
Proposta i Activitat molt interessant al Celler Cuscó Berga de les Gunyoles d’Avinyonet del Penedès;
a) Una Escapada al Miravinya «El circell» al Puig de la Mireta i de tornada una visita amb degustació.
b) Passeig i Visita amb degustació a les Caves Cuscó Berga.
Vine a veure de dia el recorregut pels diferents escenaris del Pessebre Vivent de Les Gunyoles on milers de persones han gaudit aquest Nadal.
Durada visita Celler 1 hora + opcionals rutes a i b 25 minuts c/una.
Preu 27 € per persona.
Disponibilitat durant tot l’any
Lloc de l’activitat: a Vins i Caves Cuscó Berga.
Inclou 3 Tastos comentats per un Sommelier i una selecció d’aperitius.
Wann?
02/11/2026 - 20/12/2026
A concretar Tel. 676252550
Wo?
Celler Cuscó Berga
c/esplugues, 7
Avinyonet del Penedès
Weitere Informationen
Celler Cuscó Berga
Tel. 676252550
Activitat pagament
Auf der Karte
Et recomanem que consultis les fonts oficials abans de desplaçar-te. Les condicions meteorològiques o el risc d'incendi poden comportar restriccions d'accés, modificacions o anul·lacions puntuals en algunes activitats.
