Primera trobada de turisme científic

Masquefa acull la Primera Trobada de Turisme Científic, amb xerrades i taules rodones al matí i una visita guiada en profunditat al CRARC a la tarda.

Masquefa acull la Primera Trobada de Turisme Científic, una jornada que connecta ciència, natura, conservació i territori. El dissabte 3 d’octubre, al matí, de 9 a 13h, es faran xerrades i taules rodones amb experts per reflexionar sobre la conservació de la biodiversitat, el paper dels centres de recuperació i la implicació de la societat en la protecció d’espècies amenaçades. A la tarda, de 16 a 18h, els participants podran descobrir el CRARC en una visita guiada en profunditat i conèixer de primera mà la seva tasca científica, veterinària i de conservació.

When?

03/10/2026

Where?

CTC Masquefa

Avinguda Catalunya, 60

Masquefa

More information

Ajuntament de Masquefa

Tel. 937727828

Activitat gratuïta

Programa trobada turisme científic

On the map

AVÍS

Durant els mesos d'estiu, les condicions meteorològiques o el risc d'incendi poden comportar restriccions d'accés, modificacions o anul·lacions puntuals en algunes activitats. Consulta les fonts oficials abans de desplaçar-te.

What do you want to do?