Xerrada: Com és el nostre mar?

Xerrada: Com és el nostre mar? La vida que amaga el Mediterrani a càrrec d’Enric Badosa

Normalment, quan pensem en un mar amb una gran biodiversitat i ple de vida, ens venen al cap llocs com el Mar Roig, la Gran Barrera de Corall d’Austràlia o la
Polinèsia Francesa. A poca gent se li acut que, davant dels nostres nassos, tenim el Mediterrani —el Mare Nostrum dels romans—, un mar amb una gran riquesa d’espècies, moltes d’elles molt interessants i dignes de la nostra atenció.
I és que, ben lluny del que diu l’himne dels pirates de Mar i Cel, d’Àngel Guimerà, «el mar no és un desert d’aigua».

¿Cuándo?

07/11/2026

18:30

¿Dónde?

Sala Josep Mª Arnau del C.C. Calisay

Arenys de Mar

Arenys de Mar

Más información

Regidoria de Turisme i Medi Ambient

Tel. 937957039

Activitat gratuïta

Web

En el mapa

AVISO

Te recomendamos que consultes la página oficial del evento antes de desplazarte. Las condiciones meteorológicas y el riesgo de incendio pueden comportar restriciones de acesso, modificaciones o anulaciones puntuales en algunas actividades. 

¿Qué quieres hacer?