Art i Cel: Astres, pintura amb vi i tast
Envoltats per la natura, gaudirem del cel nocturn i en un diàleg constant entre l’art i el cel, descobrirem els secrets de la tècnica per pintar amb vi.
- Tast de proximitat (opcional): Tast de vi i cava DO Penedès, most i un pica-pica de productes locals amb música en directe.
- Pintura amb vi: Amb l'artista Marta Arañó, taller de pintura amb vi. No cal saber dibuixar. Cada visitant realitzarà una obra sota la seva guia.
- Observació del cel a ull nu: Si el temps ho permet, amb l'ajuda d'un punter làser i d'una carta celeste, aprendrem a localitzar les estrelles i constel·lacions visibles aquella nit.
- Observació amb telescopi: Si el temps ho permet, observarem la Lluna i el planeta Mart des de la cúpula.
¿Cuándo?
10/05/2025
De 20:45 a 23:15h - Tast de proximitat opcional a les 19:45h
¿Dónde?
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf
Carretera d'Olivella a La Plana Novella, km 3,5.
Olivella
Más información
Fora d'Òrbita - Tinta i Vi
Tel. 685233575 / 651426872
Activitat pagament