Asunción Blanco i Andrés Rubio
Asunción Blanco i Andrés Rubio analitzen com repensar la gestió turística fora dels grans centres urbans amb un model sostenible i de proximitat.
A Catalunya l’expansió del turisme també ha transformat profundament el territori. A les zones litorals, en particular, la urbanització de la costa i la multiplicació d’infraestructures turístiques han comportat una modificació del paisatge i canvis significatius en l’equilibri ecològic.
Davant l’herència d’un model turístic basat en processos de construcció desfermada, avui s’obren qüestions crucials, com ara quines polítiques de turisme sostenible es poden dur a terme en espais naturals, com donar resposta a la necessitat de descans i oci a la natura o de quina manera cal repensar la complexa connexió entre ciutat i territori en la governança del turisme.
¿Cuándo?
27/04/2026
18.30h-20.00h
¿Dónde?
Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)
Barcelona
Más información
Activitat pagament

