Ceràmica de Nadal amb vi

Un matí per crear amb les mans: decoracions de Nadal en ceràmica, vermut i vins de la DO Pla de Bages al Centre Enoturístic Pla de Bages, a Navàs.

El 7 de novembre, al Centre Enoturístic Pla de Bages de Navàs, començarem a preparar el Nadal d’una manera ben diferent. De la mà de l’Alícia (@lispradell), modelarem amb gres decoracions en forma d’arbre, pensades per posar-hi una espelma i donar caliu a les taules de les festes. No cal experiència prèvia: es tracta de treballar amb les mans, crear i gaudir del procés. Ho acompanyarem amb un vermut, producte de proximitat i vins del Celler Cooperatiu d’Artés – Artium. Una proposta que uneix artesania, enoturisme i producte local, i una peça feta per nosaltres que tornarà a casa per Nadal.

¿Cuándo?

07/11/2026

11:30

¿Dónde?

Centre Enoturístic Pla de Bages de Navàs

Carretera de Castellet, 31

Navàs

Más información

Slow Turisme

Tel. 622950442

Activitat pagament

Web

En el mapa

AVISO

Te recomendamos que consultes la página oficial del evento antes de desplazarte. Las condiciones meteorológicas y el riesgo de incendio pueden comportar restriciones de acesso, modificaciones o anulaciones puntuales en algunas actividades. 

¿Qué quieres hacer?