El pla de les sitges del Camaró
Jornades Europees del Patrimoni i taller final!
El Pla de les Sitges del Camaró és un dels espais més interessants, des del punt de vista de l’arqueologia, de la Conca d’Òdena. Situat sobre el Camí Vell del Penedès, d’orígen medieval, i sota terra s’hi han identificat des d’inicis del segle XX més d’una vintena de sitges, és a dir,dipòsits de gra excavats a terra, a més d’altres estructures.
Els diferents estudis arqueològics, l’ubicació d’aquestes estructures i, també, les tipologies de les sitges localitzades, ens indiquen que aquest era un espai vinculat al procés d’iberització i als primers pobladors històrics de la nostra comarca.
¿Cuándo?
10/10/2026
11:00
¿Dónde?
Pla de les sitges del Camaró
Plaça Rossinyol
la Torre de Claramunt
Más información
Anoia Patrimoni SL
Tel. 635922384
Activitat gratuïta
En el mapa
Te recomendamos que consultes la página oficial del evento antes de desplazarte. Las condiciones meteorológicas y el riesgo de incendio pueden comportar restriciones de acesso, modificaciones o anulaciones puntuales en algunas actividades.
