Fotofest Poblenou 2026

Fotografies de Jordi Borràs (moviments d'ultradreta), Eva Parey (Besós, extraradi de Barcelona), Narcís Darder (segona meitat del segle XX), Juan Miguel Morales (músics i més en blanc i negre)

Dins del Fotofest Poblenou 2026, fotografies de Jordi Borràs (moviments d'ultradreta) fotoperiodista especialitzat en qüestions socials. Eva Parey (el fenomen migratori al voltant del riu Besòs, extraradi de Barcelona), Narcís Darder (segona meitat del segle XX,una eina de reflexió sobre una època i un país, de la que es mostra una selecció.), Juan Miguel Morales (Un dels cronistes visuals més importants de la música d’autor i l’escena cultural, especialment en l’àmbit dels Països Catalans.). The Fotoshop és una empresa de Barcelona especialitzada en fotoperiodisme professional de moda i esdeveniments. i més en 600 metres quadrats d'exposicions.

¿Cuándo?

07/11/2026 - 28/11/2026

Dimecres dissabtes i diumenges de 10 a 20h.

¿Dónde?

Oliva Artés del Museu d'Història de Barcelona

Carrer Espronceda, 146

Barcelona

Más información

Fotoclub Poblenou

Activitat gratuïta

Web

En el mapa

AVISO

Te recomendamos que consultes la página oficial del evento antes de desplazarte. Las condiciones meteorológicas y el riesgo de incendio pueden comportar restriciones de acesso, modificaciones o anulaciones puntuales en algunas actividades. 

¿Qué quieres hacer?