Mercat de Nadal

Santa Margarida i els Monjos recuperarà enguany la tradició de celebrar una fira de Nadal que s’havia fet anys enrere amb una nova proposta que tindrà lloc els dies 27, 28 i 29 de novembre.

El municipi acollirà un Mercat de Nadal impulsat amb el suport de la Diputació de Barcelona, que combinarà parades de productes nadalencs, gastronomia i activitats familiars en un espai ambientat per a l'ocasió.
Les parades de venda de productes obriran el dissabte 28 de novembre, de 10 a 14 h i de 17 a 20 h, i el diumenge 29, de 10 a 14 h i de 17 a 19 h. La zona gastronòmica funcionarà durant tota la fira i el dissabte ampliarà l'horari fins a les 22 h, amb l'objectiu d'oferir també un espai de trobada i degustació durant el vespre.

¿Cuándo?

27/11/2026 - 29/11/2026

¿Dónde?

Mercat Santa Margarida i els Monjos

Santa Margarida i els Monjos

Más información

Ajuntament Santa Margarida i els Monjos

Activitat pagament

En el mapa

AVISO

Te recomendamos que consultes la página oficial del evento antes de desplazarte. Las condiciones meteorológicas y el riesgo de incendio pueden comportar restriciones de acesso, modificaciones o anulaciones puntuales en algunas actividades. 

¿Qué quieres hacer?