Visita a Casa Torres Amat i CI

Visita guiada a la casa Torres Amat amb la seva planta noble i el centre d'interpretació de la fàbrica i la turbina.

La fàbrica de Cal Torres, situada al costat del riu Llobregat, és l’origen de la revolució industrial a la península ibèrica. S'ha restaurat, adequat i museïtzat l'espai que ocupen la turbina i l'antiga fàbrica.

Seguidament, es puja a la planta noble de la família. Les seves luxoses sales són un exemple excel·lent per copsar el poder de la burgesia catalana. Entre els seus membres més destacats figura el bisbe Torres Amat (1772-1847), religiós, bisbe reformador, hereu d'idees lliberals i la cultura del segle XVIII, amb una vida plena de contrastos.

Consultar horaris d'obertura a www.sallentturisme.cat . En cas de grups, consultar disponibilitat i preus a info@sallentturisme.cat

¿Cuándo?

23/08/2026 - 13/12/2026

¿Dónde?

Casa Torres Amat

C/ Pelatera

Sallent

Más información

Ajuntament de Sallent, Cabrianes i Cornet

Tel. 671 405 483

Activitat pagament

Web

Salo Daurat_Foto de Pol Duran

Menjador_Foto de Pol Duran

Tast_vins_Foto de Slow Turisme

Audiovisual_CTA_SallentTurisme

En el mapa

AVISO

Durante los meses de verano, las condiciones meteorológicas o el riesgo de incendio pueden conllevar restricciones de acceso, modificaciones o anulaciones puntuales en algunas actividades. Consulta fuentes oficiales antes de desplazarte.

¿Qué quieres hacer?