Visites guiades Osona Romànica
Visita a Sant Vicenç de Malla, destacat exemple del romànic de repoblació d'Osona, i al santuari de la Mare de Déu de l'Ajuda. Guiarà el recorregut l'historiador Carles Puigferrat.
Osona Romànica neix amb la voluntat de millorar la divulgació, la conservació i l’accés al patrimoni romànic d’Osona.
L’objectiu principal és reforçar la difusió del patrimoni romànic d’Osona, posant en valor tant la seva arquitectura com el paisatge i el territori que l’acullen. A través d’aquest patrimoni, es convida les persones visitants a conèixer una part fonamental de la història de la comarca i entendre millor la relació entre les comunitats que hi han viscut i el seu entorn.
¿Cuándo?
24/10/2026
10:30- 13:00h
¿Dónde?
Església de St Vicenç de Malla i Santuari de Nostra Senyora de l'Ajuda (Osona)
Masia els Fochs, 12
Malla
Más información
Osona Turisme
Tel. 938851715
Activitat pagament
En el mapa
Te recomendamos que consultes la página oficial del evento antes de desplazarte. Las condiciones meteorológicas y el riesgo de incendio pueden comportar restriciones de acesso, modificaciones o anulaciones puntuales en algunas actividades.
